Lars Ulrich buyuruyor ki…

“Büyükannem yedinci yaş günümde hediye olarak bana bir bateri seti aldığı gün dünyanın en mutlu insanı olmuştum. O yaşlarda okulda popüler olmanız için bir baterinizin olması yeterlidir. Tüm arkadaşlarım arasında ilk kez bir kızla öpüşen bendim. Bunun haklı gururunu ergenliğe kadar yaşadım. Fakat ne zaman ki ergenliğe girdik ve yaşıtım olan erkek çocuklarının sakalları çıktı, işte o zaman benim de okuldaki popülerliğim sallanmaya başladı. Her gün en az 3 kez tıraş olmama rağmen lanet suratımdan lanet sakallarım çıkmıyordu. Sakallarım çıkmadığından kızlar da bana bakmaz olmuştu. Herkes çatır çatır sevişirken ben tıraş oluyordum. Psikolojim bozulmuştu bir kere. Tez elden seks yapmalı, en az iki meme görmeliydim. Baktım en iyi yaptığım iş bateri çalmak, ben de Metallica’yı kurdum. Albüm yaptık, sürekli siyah kıyafetler giydik ve pis insanlar gibi davrandık. İlk konserden sonra da kuliste seks yaptım. Gerçi James ve Kirk ibineleri milli olduğum kızla benden önce beraber olmuşlar, hatta kız beni Cliff zannettiğinden birlikte olmuş ama sorun etmedim, neticede ahlak anlayışımızın biraz zayıf olduğu sır değil. Şimdiki gençler College Fuck Fest gibi şeyler düzenliyorlarmış, asıl o çok acayip.”

– Lars Ulrich

Laf konuş

